Padidinkite svečių lojalumą
Pagrindinis viešbučio tikslas – pritraukti naujus klientus ir paskatinti esamus sugrįžti. Tam svarbu pažinti savo svečius ir rūpintis jų poreikiais. Naudodami CRM sistemą, galite kurti ryšius su svečiais, siųsdami automatizuotus ir pritaikytus el. laiškus su profesionaliais šablonais.
Bendravimas su klientais
Kurkite asmenišką komunikaciją su svečiais: nuo pasveikinimo laiškų prieš atvykimą iki sveikinimų kelionės namo ir gimtadienio proga.
Sėkmingų marketingo kampanijų kūrimas
Sistemoje saugomą informaciją, galite kurti el. pašto kampanijas pagal svečių pomėgius ir analizuoti rezultatus, pasiekdami statistikos duomenis.
Potencialių klientų generavimas
Norėdami padidinti tiesiogines rezervacijas ir skatinti lojalumą, galite sukurti paslėptus pasiūlymus užsakymų sistemoje, kurie taps matomi tik tada, kai klientai pateiks savo el. pašto adresus.